ماشین چاپ رول بسته بندی


ماشین چاپ رول بسته بندی  |  Goss Graphic Systems China با توجه به روند حفاظت از محیط زیست و افزایش آگاهی از “بسته بندی سبز”، دستگا ههای چاپ بسته بندی سازگار با محیط زیست را توسعه داده است.

ما دستگا ههای چاپ افست کارآمدتر و همچنین گزینه دستگاه چاپ فلکسوگرافی با مرکب پایه آب را تولید و پیشنهاد می کنیم.

ماشین چاپ رول  Aqua Stream

ماشین چاپ رول بسته بندی

Aqua Stream برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون بسته بندی سازگار با محیط زیست طراحی شده است. Aqua Stream با قابلیت چاپ روی کاغذ یا مقوا، از فرآیند چاپ فلکسوگرافی پایه آب استفاده می کند. این دستگاه چاپ از نظر طراحی مدولار است و به راحتی می توان آن را برای رفع نیازهای چاپ مشتریان پیکربندی کرد.

تولید کتا ب های سازگار با محیط زیست

میله های رول برگردان (اختیاری) در صورت لزوم امکان چاپ بر روی دیگر سطح چاپی را فراهم می کنند. علاوه بر چاپ بسته بندی، مشتریان از Aqua Stream برای تولید کتا ب های سازگار با محیط زیست نیز استفاده می کنند.

ماشین چاپ رول بسته بندی Litho Vario

ماشین چاپ رول بسته بندی

Litho Vario با قابلیت چاپ روی فیلم، کاغذ یا مقوا، تنوع زیادی برای چاپخانه های بسته بندی به همراه دارد.

سفارشات کم تیراژ و سریع

Litho Vario یک ماشین چاپ رول بسته بندی است که امکان تکرار چاپ متغیر را فراهم می کند. این دستگاه چاپ برای مشتریان بسته بندی ساخته شد تا سفارشات کم تیراژ و سریع ( Short Run ) را چاپ کنند و به دلیل هزینه کمتر مواد مصرفی افست رول بتوانند همچنان در رقابت بازار باقی بمانند. 

ماشین چاپ رول بسته بندی Varier L850

ماشین افست بسته بندی

Varier L850 فناوری جدید افست است که طول تکرار چاپ متغیر ارائه می دهد که می تواند پیکربندی شود تا نیازهای چاپخانه های بسته بندی را برآورده کند. دستگا ههای چاپ Varier را می توان با سیستم های خشک کن UV یا EB (یا هر دو) عرضه کرد و برای اجرا بر روی طیف گسترده ای از لایه های فیلم، کاغذ و مقوا طراحی شده است، که آن را برای چاپ لیبل نیز ایده آل می کند.

فناوری تعویض سریع اسلیو

فناوری تعویض سریع اسلیو در Varier L850 تغییر و تنظیم سریع طول چاپ را بطور نامحدود امکان پذیر می کند. Varier L850 یک محصول بخوبی اثبات شده است که با بیش از ۱۰۰ نصب در سراسر جهان، طیف وسیعی از نیازهای محصولات را برآورده می کند.